muve swap

muve swap
 
 
 
 

Twoje menu

 
Zła nazwa użytkownika lub hasło!
 
  zapamiętaj mnie
 
nie pamiętam hasła Zaloguj Nie mam jeszcze konta
 

Pomoc/FAQ

 
Ile czasu będę musiał czekać na przesyłkę?
 
 

Czy wymiany produktów są darmowe? Pobieracie za nie jakieś opłaty?

Nie pobieramy opłat od żadnej transakcji, która następuje między użytkownikami serwisu

 

Ile czasu będę musiał czekać na przesyłkę?

Kwestię sposobu dostarczenia sobie wymienionych lub zakupionych towarów między użytkownikami, zostawiamy zainteresowanym. Dajemy szerokie możliwości skontaktowania się z drugą osobą i liczymy, że forma wysyłki, lub też jej ewentualne koszty ustalone zostaną pomiędzy zainteresowanymi stronami.

 

Czy mogę sprzedać produkt, zamiast go wymieniać?

Tak, taką opcję można wybrać podczas wystawiania swapa. W przypadku ustalania ceny sprzedaży, sugerujemy od razu doliczenie do niej ewentualnych kosztów przesyłki. Formę wysyłki i dostarczenia towarów zostawiamy całkowicie w gestii zainteresowanych stron.

 

Co zrobić, jeśli jakaś osoba, z którą ustaliłem wymianę, nie dostarczy mi produktu?

Nasz serwis nie ponosi ewentualnej odpowiedzialności za nierzetelność osób biorących udział w wymianie, ale możemy pomóc i na pewno pomożemy w rozwiązaniu problemu. Po pierwsze należy spróbować skontaktować się z kontrahentem. W mailu potwierdzającym realizację wymiany (swapa), otrzymasz dane teleadresowe użytkownika, również jego numer telefonu - jeśli ten został podany w danych personalnych kontrahenta. Jeśli kontakt się nie powiedzie, należy sprawę zgłosić do nas (pomoc@muve.pl) - my również spróbujemy skontaktować się z tą osobą lub z którymś z domowników. Jeśli uważasz, że ta osoba nie wywiązała się na czas z obietnicy wymiany - masz prawo wystawić negatywny komentarz. Takiej osobie grozi również usunięcie konta w naszym serwisie.

 

Wystawiono mi negatywny komentarz, a nie zasługuję na niego! Chcę złożyć reklamację!

 Sprawę należy zgłosić do nas na adres mailowy pomoc@muve.pl. Postaramy się rozwiązać problem, jeśli faktyczne dojdziemy do wniosku, że komentarz jest nieadekwatny do zaistniałej sytuacji.



 
 
 
Copyright © 2011 by Cenega Poland Sp. z o.o. All rights reserved.
Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet
anon.
Nick
   

ładowanie
okna chat